Toimitusehdot
XL ilona toimittaa paketteja Postin kautta Suomeen, poislukien Ahvenanmaa. Toimitus on asiakkaalle maksuton mikäli ostosten loppusumma ylittää 100€.
Alle 100€:n ostoksista perimme toimituskuluja 6.90€.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Verkkokaupasta ostaminen ei edellytä rekisteröitymistä.
Maksaminen ja maksutavat
Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.
Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt XL ilonan yleiset ehdot koskien tuotteiden toimitusta ja palautusta, tietosuojakäytäntöä, evästeiden käyttöä sekä verkkokaupan käyttöehdot.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Kun saat paketin, tarkasta että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Toimitustavat ja -kulut
Toimitamme paketteja Postin kautta Suomeen. Toimitus on asiakkaalle maksuton yli 100€:n ostoksille. Alle 100€:n ostoksista perimme toimituskuluja 5,90€.
Voit valita sinulle parhaiten sopivan toimitustavan kassalla käytössä olevista toimitustavoista.
Toimitusaika
Tavoitteenamme on, että tilaus lähtee meiltä viimeistään seuraavana arkipäivänä. Tyypillisesti toimitusaika on 2-5 Postin jakelupäivää maksun vastaanottamisesta.
Mahdollisista viivästyksistä ilmoitamme teille välittömästi tilaamisen jälkeen joko puhelimitse tai sähköpostilla. Näissä tilanteissa asiakas voi vaihtaa tuotteen toiseen samanhintaiseen tuotteeseen. Tilaus voidaan myös peruuttaa ja maksettu summa palautetaan asiakkaalle.
Ongelmatilanteet
- Mikäli tuote on kadonnut, tulee sinun ilmoittaa kadonneesta tuotteesta viimeistään 14 päivän kuluessa ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.
- Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, tee asiasta reklamaatio/vahinkoilmoitus kuljetusyhtiölle. Mikäli mahdollista, ota kuvia vaurioituneesta paketista ja tuotteista. Vahinkoilmoituksen teon jälkeen ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
- Tuotteillamme on 14 päivän peruutusoikeus, lisätietoja tuotteen peruutuksesta löydät verkkokauppamme Peruutusoikeus-välilehdeltä.
Toimitusehtojen muutokset
Päivitämme toimitusehtojamme toimintamme kehittyessä ja/tai lainsaadännön muuttuessa, joten pyydämme sinua käymään tällä sivulla aika ajoin.